dimecres, de desembre 25, 2013

... the best of 2013!!! (i)

El blog pot estar acumulant pols i teranyines, els meus dits encarcarats i les tecles del teclat mig rovellades però la meva oïda no para de transmetre senyals acústics al cervell que aquest processa amb més o menys desencert. La maquinària no s'atura mai, nova música arriba dia rere dia a la meva base de dades rebotant pels pavellons auditius, repicant el martell, l'enclusa i les putes trompes d'Eustaqui... així que un dia o altre ho has de dir: fins aquí, vaig a fer la llista, qui no hi sigui dins, mala sort! Intentaré, si es dóna el cas i hi ha prou quòrum, fer una segona llista amb discs que hagin arribat tard a les meves orelles, aquelles descobertes de darrera hora que de vegades sobrepassen en satisfacció auditiva als primers favorits. Aquests dies em faig un fart de mirar llistes per internet i escoltar-ne els discs destacats, així que és probable que d'aquí un mes tingui una bona colla de discs a afegir als que ara faré esment.

Ladies & gentleman, cats & dogs, hookers & whores... the best of 2013!!!

L'ordre busqueu-lo a les estanteries dels súpers, aquí no.

COUNTRY, FOLK, AMERICANA...

(coming soon)


ROCK, SOUTHERN, ALTERNATIVE, HARD ROCK...

ALICE IN CHAINS - The Devil Put Dinosaurs Here
Com s'ho fan per continuar sonant tan poderosos i penetrants? Jerry Cantrell, puto, que n'ets de bo!



DEER TICK - Negativity
O com fer un disc de rock el 2013 sense sonar retro, ni alternatiu, ni indie, ni polles.



THE BLACK ANGELS - Indigo Meadows
Aquests estan bastant penjats i potser per això ho peten bastant. Per fumar-se un canut i volar. O endinsar-se al infern.




THE DIRTY STREETS - Blades Of Glass
No esteu fent ni puto cas a aquesta banda. Molt malament, us hauré de fer fuetejar. Rock 70s impecable, és a dir, gran base rítmica, riffs i solos a dojo i veu amb un feeling de collons.



TADDY PORTER - Stay Golden
Taddy Porter han fet un interessant gir amb aquest segon disc. Del rock potent, directe i efectiu del seu primer disc a sonoritats més groovies i fosques. Bé.



WOLF PEOPLE - Fain
Pas de gegant dels Wolf People en aquest Fain. Retro i psicodèlia embolcallats amb una producció exquisida.



THE TEMPERANCE MOVEMENT - s/t
El DISC DE ROCK d'aquest 2013.



THE WILD FEATHERS - s/t
Rock, country, southern... The Wild Feathers!


MIDDLE CLASS RUT - Pick Up Your Head
Repeteixen fórmula i, per ara, també resultats. Prova superada.



TRUTH & SALVAGE CO. - Pick Me Up
No sortiran mai de davall de l'ombra de les bandes que homenatgen però, collons, què bé que ho fan!



THE VIRGINMARYS - King Of Conflict
Hard rock! Yeah, fuckers!



PEARL JAM - Lightning Bolt
Què voleu que escrigui? Estic cansat de repetir-me. Pearl Jam foreva!



HEY! HELLO! - s/t
Ginger, espero que quan et moris s'hagi inventat la clonació. No vull que els meus fills visquin en un món on no treguis discs.



SCORPION CHILD - s/t

La música, la imatge, l'actitud... ens torna a una època en què el rock era molt més que una altra puta estafa per a robar-vos els diners i fer-vos ballar al ritme del CAPITALISME NEOLIBERAL.



BLITZEN TRAPPER - VII
Després del genial American Goldwing (2011), VII continua explorant i explotant amb eficàcia les sonoritats dels 60 i 70.



PEDRES, METALL & FOSCOR

(coming soon)

2 comentaris:

  1. Heeeeyyyy!!!

    M'ho he passat teta mirant i escoltant els videos!Estic impacient per la secció Pedres,Metall i Foscor!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola mariner!! M'alegro que t'hagi agradat aquesta primera entrada! Estic terballant en la de country i demés ara. La de les pedres i el metall la deixo pel final, per acabar a lo bèstia.

      Salut i gràcies per continuar al peu del canó!!

      Elimina